Veckan som varit:)

Eftersom jag har fått lust att bygga nya hus på the sims 3 så är det vad som har hänt då jag inte varit med under veckans event kan man säga. iaf då jag sitter vid datorn men det har såklart varit en lång och rolig vecka med olika aktiviteter..

Jag ska såklart lägga upp lite bilder från veckan som varit men skriver via mobilen just nu så ni får vänta några timmar till:)

Måste även säga att det finns så många söta och trevliga spelare och det är alltid lika roligt med natthäng:)



Hehe sen är det ju såklart vissa av de söta beundrarna.. hehehe ni beundrare är ju bara så roliga, Visst en aning jobbiga ibland men många av er är ju bara så rara.


Nä nu ska jag kolla film så ni får vänta lite på bilderna:)

Kram på er


Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0