Xp strul för karaktären!?!?!?

Som jag skrev tidigare här i bloggen så har det hänt någonting som jag tycker är helt sjukt..
Lena Crazystreet kontot startade jag i november eller december 2012
men blev inte life time fören i mars 2013.
Freja Queenlord skaffade jag pga att allt stod still under hösten 2013
men likförbannat har Freja gått om Lena vilket jag har mailat support om vid tre olika tillfällen med även bild bevis men dem vägrar svara mig.
Visst jag har inte långt till level 16 men det borde fattas minst 300-600 xp på Lena eftersom det är orginal kontot och den som jag är aktiv på.
Freja är jag inte klar med på långa vägar angående ryktes grejer osv
Men Lena är jag klar med precis allt och har varit ett himla bra tag så jag fattar fortfarande inte detta och det irriterar mig och jag blir mer irriterad på att support inte ens kan vara på det...

Hmm Jag hoppas dem löser detta så slipper dem otrevliga mail för det är snart det som kommer ske...
Jaja vi får väl se när svaret kommer och vad det blir...


Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0