Oj lite dålig uppdatering!!!

Eftersom jag är lite dålig på att uppdatera här på bloggen så får jag nog ta och lägga upp lite från Freja Queenlord och såklart denna karaktären (Lena Crazystreet) så allt blir samlat på denna just nu.

Freja Queenlord upplöste sin klubb för att gå tillbaka till Glitter Dragons Fellowship
Tillsammans med Tussen.
Vi tog oss en picknick för att fira då vi var åter förenade igen :)
Mysigt så klart , Vi är de fem som bytte samtidigt från Airstar servern för drygt ett år sedan eller mera.
Strunt samma.
Freja och Linn är mycket för att rida i berg och klippor för att utforska lite nya saker
 Åh avslutning med grillning:)


Men Lena Crazystreet är ju mitt orginal konto så den använder jag mest och lite klubb bilder samt lite uteritter i min ensamhet på kvällarna/nätter är ganska mysigt:)
Men jag måste även säga välkommen till de nya i Sneaky Dragons vilket jag totalt glömt bort att skriva.
Jag trivs sjukt bra i Sneaky Dragons och det är garanterat en klubb jag rekomenderar för de äldre spelarna:)

Sen har jag andra bilder såklart:)
Klubbmöte
Haha mysig kommentar.. Hehe så är det att ha barn <3

Sedan har vi varmblods galoppen :)
Som alltid så slutar vi event med en gruppkram:)
Heheh sen har jag en random bild som inte ens Haley vet om . Mohahaha

Puss på er alla läsare :)


Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0