Tankar kring tjuvkiken!

1:En häst, såklart!
Just nu arbetar vi på de sista delarna på en ny jättevacker hästras som ni spelare har frågat efter en längre tid. Ni kommer att älska denna nya häst som snabbt kommer bli en del av Star Stable-familjen, och vi ser fram emot att kunna avslöja allt... men inte riktigt än! Vi kommer just nu att hålla den nya rasen hemlig men vi kommer snart att gå ut med ett datum då den kommer till Jorvik, så ha lite tålamod!
Mitt svar: Fjording är det jag själv och många andra vill ha till spelet,
Men vad tror du att det kommer för hästras?

2:Ridklubbsskoj!
Ridklubbar. Vi tycker redan att de är himla roliga och väldigt många av våra spelare är ägare av egna klubbar eller stolta medlemmar i andras klubbar tillsammans med vännerna. Men hur häfftigt vore det inte om klubbarna hade stora vackra mötesrum där alla klubbmedlemmarna kan mötas, och dit ingen annan kan komma in? Tänk dig att detta mötesrum har jättefina stolar, fantastiska dekorationer och extra sagolikt vackra stolar för klubbledaren och hennes närmsta klubbmedlemmar. Vore det inte otroligt bra ifall din klubb hade en särskild sida där man kan skriva ner klubbens helt egna regler? Vad sägs om en veckoplanerare som kan användas för att planera och organisera särskilda klubbhändelser?

Mitt svar: Jag tror att vårat nya "klubbrum" kommer att befinna sig i Jorvik City på museumet.
Jag visar nu åter igen tjuvkiken från i onsdags
 Och nu den tidigare bilden som jag tog på museumet.
Så jag tror att det kommer befinnas på andra sidan av dörren...
OBS: Bilden är från mitt andra konto!

Men vart tror ni att klubbrummet kommer vara?

3:Hmm… Vänta.
Hörde vi just någon säga något om ett helt nytt och häftigt område som kommer öppna upp i höst? Eller vi kanske hörde fel? Hmm....Nog bäst att hålla ögon och öron öppna för mer information om det hela!

Mitt svar:  Dino dalen eller bakom Norra länken.
Jag och en vän lyckades ta ner oss bakom norra länken för någon dag sen
men jag hoppas såklart att vi får tillgång till dinodalen:)
Nu kommer mina bilder från det som togs från nedre delen av norra länken.
 
Så vad tror du?
 
 
 




Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0