Servern stänger snart!!!

Om några timmar är det dags för onsdags uppdatering,
Tankarna vandrar lite fram och tillbaka om vad denna veckas uppdatering kommer att handla om.
Jag har såklart mina tankar om vad som skall kolla,
men såklart vet man typ aldrig vad som kommer alla gånger.

Men jag hoppas Fjordingar kommer såklart men jag tror mera på  gula uppdrag,kläder eller klubbrummet.

Varför jag tror det?
Klubbrummet - Klubbchatten har fastnat och varit riktigt seg de senaste dagarna
Gula uppdrag - Det kan vara något litet uppdrag men jag hoppas såklart på huvudstoryn.
Kläder - Dar det blivit ganska ofta numera men aldrig några bra bra ridbyxor så det hoppas jag kommer strax.

Nä nu tror jag det är dags att sova så natti natti alla underbara läsare:)
Hahaha eller jag ska nog ta alla äppel hinkarna först:P


Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0