Mina negativa tankar!

Jag vet att jag blev lite för negativ angående veckans uppdatering..
jag blev såklart besviken att det kom två nya nordisar, hade hellre sätt en ny färg på nordis och en annan färg på en annan ras istället för två färger på en ras.
kansle gick till en överdrift eftersom jag vet att dem har mycket att göra men jag hoppas kläderna är bättre en det som redan finns iaf.

Nyheterna angående dinodalen var kul att läsa eftersom det är något jag/vi ser fram emot. jag kommer nog skriva mera här så fort jag sitter vid datorn.
men då blir det ett nytt inlägg.

För er som kanske sätt och blev irriterade på det jag skrev så var det väl lite onödigt att jag skrev så som jag gjorde men jag är redan gladare trots att jag blev missnöjd.
hmm men det blir nog bra till slut..





Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0