Oj vad klockan blev mycket!

Jag som endast skulle redigera några bilder.. åh har visst varit en lite kamra fixerad för jag har över 3000 sso bilder aom är oredigerade och sedan är det alla filmer som jag gärna hade lagt upp men en del svordomar och lite annat sådant inslag känns så fel att lägga upp men får nog gå igenom en del ivilket som trots att dem är några månader gamla.
haha man får sig ett gott skratt av att lyssna och se på dem. haha om ni bara visste vad som händer bakom "kulisserna", ni hade nog kissat på er då och då:) nä men skämt och sido.

haha fick ett fint brev här om dagen och det fick mig att nästan ramla av stolen för att jag fick ett skratt anfall pga det.. Haha
jag antar att personen läser här så ska ej vara elak att lägga upp det. men men
jag ska tydligen sluta ta rekord så andra får kliva fram för att få bra resultat.

Svar till dig som skrev detta:
Jag rekordar då och då och endast på dem banorna det behövs men jag tar bara några i taget för att sedan flytta mig till att börja någon annan stans. samt så har jag tidigare rekord som jag vill nå till men även slå dem. så mer eller mindre täblar jag mot mig själv så darför blir det rekordande då och då.. lyckas jag på ett konto så ska jag absolut lyckas på mitt orginal konto. det är iaf så jag tänker;)
Jag vet att några är lite sura när jag är "duktig" på vissa banor men på
championaten vinner ni lätt över mig för där är jag kass och jag är glad om jag ens kommer i mål...
hehe men men någon dag får ni ett grymt rekord som ni sedan vill slå. så det är bara att kämpa vidare;)


Nä nu ska jag försöka sova:)
Puss och kram


Kommentarer


Skriv här:


Namn:
Stammis?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Berätta?

Trackback
RSS 2.0